Luleå - The capital of Swedish Lapland

Visit Luleå är en samverkansplattform för besöksnäringen i Luleå. Den samordnar ägarnas/medlemmarnas gemensamma utvecklingsinsatser.
Luleå är länets residensstad och den största turistiska destinationen i Norrbotten.

torsdag 22 november 2007

Rossignol B2

Så fick jag dem äntligen.
Mina nya telemarksskidor, Rossignol B2.
Som jag efter mycket vånda och besvär äntligen bestämde mig för.

Jag tycker de ser supersnygga ut. Hoppas nu bara jag kan åka med dem också.....

Passar bra med skidor nu när snön har fallit idag.
Vi har haft besök från Visit Sweden och bokningssystemet City Break. De var helt hänförda över vinter- och julkänslan när de landade på Luleå Airport. I Stockholm hade det varit grått och några plusgrader.

Idag kom dessutom julgranen på plats på Storgatan. Stor och ståtlig och som sprider julkänsla till alla.



Inga kommentarer: