Luleå - The capital of Swedish Lapland

Visit Luleå är en samverkansplattform för besöksnäringen i Luleå. Den samordnar ägarnas/medlemmarnas gemensamma utvecklingsinsatser.
Luleå är länets residensstad och den största turistiska destinationen i Norrbotten.

onsdag 14 januari 2009

Galet bra dag

Denna onsdag har varit helt galet bra. Så sanslöst intensivt och mitt i allt kaos har en ordning och struktur funnits så att allt har hamnat på plats.

Låt mig beskriva den för dig:
07.30 dagens första möte, angående Rotary Distriktskonferens. Jag ingår (som Rotarian) i organisationskommittén för arrangemanget.
09.00 hälsar vår nye medarbetare välkommen till sin första dag på jobbet: Lars Lindberg
8.30-10.00 vår leisure-grupp har referensgruppsmöte, mötet leds av vår projektledare Tina.
09.00-11.00 vårt conventionbureau-projekt har referensgruppsmöte, mötet leds av vår projektledare Martin.
11.45-13.00 lunchmöte med min ordförande och ordförande för Branschråd Livsmedel. Intressanta samverkansdiskussioner
12.00-13.00 Tina har lunchmöte angående bodar vid isbanan.
13.00-14.30 träff för delprojekt inom flygprojektet, mötet leds av min medarbetare Sofie.
13.00-14.30 träff med vårt utvecklingsprojekt Sommarcyklar, mötet leds av vår projektledare Camilla
14.30-16.00 personalmöte
15.30 projektledare Martin möter upp agent för site-inspection i Luleå

I princip allt genomförs i våra lokaler. Vilket innebar att det verkligen var "skiftbyte i Bregottfabriken", så fort en grupp lämnade ett rum, intogs det av nästa. Vi fick några förvånade kommentarer om vad det var som var på gång eftersom det hela tiden var strömmar med folk i korridoren.

Tecken på kreativ aktivitet! Och jätteroligt.

Jag är kopiöst stolt över medarbetarna som roddar och superproffsigt driver alla olika projekt!

Inga kommentarer: