Luleå - The capital of Swedish Lapland

Visit Luleå är en samverkansplattform för besöksnäringen i Luleå. Den samordnar ägarnas/medlemmarnas gemensamma utvecklingsinsatser.
Luleå är länets residensstad och den största turistiska destinationen i Norrbotten.

måndag 22 februari 2010

Invigning av butik

Idag hade jag ett riktigt hedersuppdrag. En ung, glad kvinna ringde för någon vecka sedan och ville att jag skulle inviga hennes nyöppnade butik. Vilket jag förstås jättegärna gjorde och tackade ja till på stående fot.
Det är så inspirerande att träffa och supportera unga, driftiga kvinnor som vågar satsa och starta företag.
Så sagt och gjort, jag klippte bandet med några ord och håller nu tummarna för att Anna och hennes butik kommer att blomstra. Kolla hennes fina utbud på http://www.intillanna.se/ Butiken ligger i Gammelstad, på Rådmansvägen på Stadsön.

1 kommentar:

Anna Sellén Westerberg sa...

Tusen tack, snälla Elisabeth, för att du gjorde invigningen "på riktigt" genom din närvaro, ditt tal och genom att du klippte bandet. Detta med kort varsel, utan att vi känner varandra.

Det uppskattades av såväl mig som mina kunder och blir till ett minne för livet för mig.

Välkommen tillbaka!
Hälsningar Anna