Luleå - The capital of Swedish Lapland

Visit Luleå är en samverkansplattform för besöksnäringen i Luleå. Den samordnar ägarnas/medlemmarnas gemensamma utvecklingsinsatser.
Luleå är länets residensstad och den största turistiska destinationen i Norrbotten.

måndag 6 oktober 2008

Företags- och medlemsbesök Brändö Konferens och Fritidsby

Idag var jag på besök hos en av medlemmarna i Visit Luleå: Brändö Konferens och Fritidsby. Det slog mig när jag kom ut hur fint det är där, även på hösten. Havet gör sig även en mulen höstdag i oktober. Fantastiskt vackert.


De har gjort en rejäl investering i en om- och tillbyggnad i huvudbyggnaden, det blev superfräscht! Det visar på att företaget ser positivt på framtiden.

Jag hade ett mycket bra samtal med Göran Widén om framtid, planer, tankar och funderingar. Det är otroligt nyttigt och givande att vara ute bland företagen och lyssna av deras idéer, planer och funderingar. Jag får enormt mycket positiv energi av det.

Jag har två besök till med medlemmar under tisdag och onsdag, det ser jag fram emot!

Mer om Brändö Konferens och Fritidsby och finns att läsa på

Inga kommentarer: